Welkom op mijn weblog




maandag 24 oktober 2011

Kransendag

Alweer een week geleden hadden we een kransendag. Hier kon je vrij inlopen en meedoen op een krans met zakjes of hartjes te versieren. Natuurlijk was ik weer vergeten om foto's te maken ( gebeurd me ook maar eens :-) toen iedereen hier gezellig bezig was. Gelukkig dacht Sybil er op  het eind van de dag nog aan.  Dus toch nog een foto. Zoals je kunt zien was het erg gezellig. 
Last week we had a Wreath day. You could walk in and participate to make a wreath with little fabric bags or hearts. Ofcourse I forgot to make pictures when all the ladies were busy making there wreath, ( that happens always :-)
Fortunately Sybil thought at it, at the end of the day. As you can see, it was very homy. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat ze nog steeds gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja heel leuk,was ook erg gezellig,maar Sybil kon je ook tegen mij zeggen doe je haren netjes,groetjes Irena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met de zakjes ken ik wel, maar met hartjes die ken ik niet. Toch maar weer eens langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for the lovely Christmas Block ... I plan on going to your old site and see if I can bring the other blocks up. Very cute. Your new (old?) building is looking good. (or are you already in your new store? I can't quite tell after seeing the previous blog info.)

    BeantwoordenVerwijderen