Welkom op mijn weblog




vrijdag 30 december 2011

Gail Pan en Helen Stubbings are coming

Ja, jullie lezen het goed. 
Gail Pan en Helen Stubbings van Hugs 'n Kisses komen naar Europa en ik ben 1 van de gelukkige winkels die ze gaan bezoeken en een workshop komen geven. En wel op zaterdag 17 maart. We maken er een combi workshop van. 's morgens bij de een en na de lunch bij de ander. Zo kunnen jullie dubbel genieten. Jullie zullen binnenkort meer hierover horen/lezen.


Yes, you're are reading it okay. 
Gail Pan and Helen Stubbings from Hugs 'n Kisses are coming to Europe, and I'm 1 of the lucky shops they will visit and give a workshop. On Saterday March 17. We will do a combi workshop, so you can do both, and enjoy dubbel. I will let you know more as soon as possible.


Ontwerp van Gail Pan -  design from Gail Pan
wat ik nu druk aan het stitchen ben, want we moeten natuurlijk wel wat projecten van beide dames klaar hebben. 
Which I'm stitching in this moment, because we want to have some projects ready from both of the ladies. 

Onderstaande quilt heb ik lang geleden eens gemaakt, maar niet afgemaakt op 14 Log Cabin blokken na, omdat ik het patroon zelf wat heb veranderd. De stitchery's waren klaar en toen bleef het liggen. 
Jammer natuurlijk,maar nu dus een extra reden om het af te maken, nu Helen komt. 

Maar weer eens alles uit de kast gehaald, en tot mijn verbazing had ik ook al stroken gesneden. Nou, piece of cake dus. Ik heb er misschien 2 middagen aan gewerkt en nu is die dus helemaal klaar, nou ja helemaal, quilten dus nog, hopelijk red ik dat nog voor maart, we zullen zien.

On this picture you see a quilt which I made severall years ago and didn't finisch this. I only had to make 14 Log Cabin blocks. Because I changed something in the pattern. The stitchery's were finisched and then I put it away. It's a pity, but now a extra reason to finisch it.

I took it out of the closet and I was surprised I already cut some strips for the Log Cabins. Well, piece of cake than. I worked maybe 2 afternoons at it and than it was finisched already. Well, not all finisched ofcourse, I still have to quilt it. Hope I will manage this for March !!!
Ontwerp van Helen Stubbings- Design from Helen Stubbings

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat beide dames naar je toe komen. Spannend ook ik hoop dat je alles op tijd afhebt.
    Voor nu een goede jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig en we kijken vol spanning uit naar alle in and outs over deze workshop !
    Alvast een hel fijne jaarwisseling en een schitterend 2012 !

    BeantwoordenVerwijderen