Welkom op mijn weblog




zondag 30 november 2014

Letterbak quiltje blok 6

Vandaag ontvangen jullie een dag eerder dan normaal al het laatste blokje voor de letterbak. Er staat morgen alweer zoveel op het programma, dat ik bang ben dat ik het niet ga halen, dus vandaar een dag eerder. Maar dat zullen jullie zeker niet erg vinden :-).
Ik wil me bij iedereen bedanken die met dit project heeft meegedaan. Ik heb zoveel leuke reactie's gehad, dat we besloten hebben om  6 nieuwe quiltjes te gaan maken.  
Deze zullen gevarieerd worden voor het hele jaar, als de kerst quiltjes eruit gehaald worden. Zodat de letterbak het gehele jaar kan blijven hangen/staan. Ook deze keer weer met knoopjes, maar niet van dezelfde firma ( die stress doen we ons niet meer aan). We gaan nu werken met de houten knoopjes van Bee Companie. Hiermee zijn we al druk bezig, zodat de knopen op voorraad zijn als we starten. 
Maar daar over later meer. Eerst nog het laatste blokje van de Kerst quiltjes. 

Tevens hebben we ook nog 3 hangertjes erbij gemaakt om het geheel een beetje aan te kleden.  Ik hoop dat jullie met veel plezier aan de quiltjes hebben gewerkt, en dat jullie volgende keer ook weer gezellig meedoen.

Fijne zondag, Jacqueline

http://we.tl/f3hDFeQ2Kd





Ook nog een lekker receptje voor de feestdagen.
dit is ook nog als een pdf bestand toegevoegd bij de wetransfer link.










1 opmerking:

  1. Hoi Jacqueline, het ziet er weer geweldig uit! En ook super om te horen dat je iets gaat bedenken zodat de letterbak het hele jaar kan blijven staan. Ik doe graag weer mee! Trouwens ook leuk hoe je de "overgebleven" vakken hebt opgevuld... Krijgen we die projectjes ook nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen