Welkom op mijn weblog




donderdag 12 februari 2015

Nieuw project

Ik weet het, ik zou eigenlijk niets nieuws beginnen, maar kon de verleiding niet weerstaan toen ik de nieuwe collectie van French General van Moda binnen kreeg.
Ja hoor, het is echt een " gezonde " verslaving.

Charm pakketje genomen en een achtergrond stof van de rol en begonnen met snijden, naaien, strijken, weer snijden, stofjes verschuiven, naaien en klaar is de blok. De blokjes zitten bijna in elkaar, ik zal jullie de top snel laten zien.
Fijne dag, liefs Jacqueline

Achtergrond stof snijden.
4 patch naaien en dan strijken
4 keer doorsnijden,1.25 inch
Blokjes verschuiven
Naaien...
Nog meer naaien en klaar is blok 1.

4 opmerkingen:

  1. Leuk patroon is dat toch hè, de Disappearing four patch. Ben benieuwd naar de quilt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk patroon, ik ken het ook als 'Disappearing Nine Patch' met 9 blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit en ben benieuwd als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen