Welkom op mijn weblog




zondag 10 januari 2016

365 Challange quilt.

Eigenlijk weer veel te lang geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven.
Het werd dan ook de hoogste tijd.
Voor 2016 heb ik me voorgenomen weer wat vaker te schrijven.

Als eerste nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. 
Dat jullie vooral gezond en natuurlijk ook creatief bezig blijven.

Een aantal van jullie zullen ook wel al gestart zijn met de 365 Challange quilt. Het is een gratis patroon via Internet aanmelden bij 365 Challange.

Ik heb de eerste 10 blokjes nu klaar. En ik moet zeggen dat het heel erg mee viel. Het was heel erg leuk om te doen. Ja, wat is er nou eigenlijk niet leuk aan deze hobby?? Ik zou het niet weten. Als je nog niet bent gestart, kan het nu nog altijd. Maar wacht niet te lang, anders lig je al meteen teveel achter. 

We vonden het leuk om een groepje te starten, en iedere 1ste zaterdag van de maand bij elkaar te komen om ideeën uit te wisselen en wat blokjes te maken.
Als je zin hebt om mee te doen , ben je welkom.
Er zijn geen kosten aan verbonden.

Misschien tot 6 februari. 

Fijne zondag. Jacqueline 

4 opmerkingen:

  1. Tot nu toe kan ik het ook nog bijhouden. Hihi...
    Vind het wel een heel leuk idee om, als het lukt natuurlijk, aan het eind van het jaar een hele quilt af te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je mee doet. Ik heb de eerste 7 af. Maar momenteel quilt ik een quilt door en dan heb ik geen naaimachine. Dus helaas raak ik nu achter. Straks maar een inhaalslag maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I have been printing off my patterns but waiting for a few fabrics to come. I know I can catch up. A lovely idea for a group, I could join if it`s part of a blog as I`m not on face book. Happy Stitching.

    BeantwoordenVerwijderen