Welkom op mijn weblog




zaterdag 13 juli 2013

Midsummer Market

Ja, nu alweer 2 weken geleden. Meteen daarna hadden we vakantie.
Nou ja, vakantie.....hierover later meer  !!!!
Het is me dan ook niet gelukt om eerder een berichtje te schrijven.
Gelukkig heeft het weer redelijk z'n best gedaan dat weekend. En ook de bezoekers hebben zich niet laten tegen houden. 's morgen was het nog wat rustig, dus even tijd gehad om wat foto's te nemen. Later is het me helaas niet meer gelukt. 








Het was erg gezellig en iedereen was super enthousiast. De dames die deelnamen aan de Midsummer Market hebben al zonder mij besloten dat we dit gaan herhalen.  Dat is toch al een goed teken. 
Dus niet getreurd als je het deze keer niet hebt gered om te komen :-) 
We hopen zeker dit nogmaals te herhalen. Wanneer weet ik nu nog niet. 


Binnenplaats hadden we gezellig ingeruimd en hier en daar nog wat quilts opgehangen.


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit. Volgend jaar moeten we bezoek aan schoonouders maar anders plannen ;)
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig was het zeker en heeeerrrrlljke zelf gebakken vlaai (en koffie) van Sandra. Nogmaals mijn complimenten daarvoor. Alleen al daarvoor kom ik de volgende keer weer langs.........

    BeantwoordenVerwijderen