Welkom op mijn weblog




zondag 4 augustus 2013

Facebook

Ik ben al een tijdje bezig met facebook, maar snap er nog steeds niet veel van. Gister heb ik de nieuwsbrief verstuurd waarin ik een link heb gemaakt naar facebook. En het werkt ..... wie had dat gedacht. Ik in ieder geval niet. Wil je mij ook "liken" klik dan hier. Onder iedere 50 "likes" verloot ik een leuk pakketje stof, jullie doen dus allemaal mee. Ik hoop jullie op facebook terug te zien. 

I'm trying to do something on facebook since a while, but I don't understand very much of it. I sended my newsletter yesterday and made a link to facebook, and guess what, it worked.....If you want to "like" me too, klick here. Under every 50 "likes" I will raffle a nice fabric pack, so you all make a change. I hope to see you back on facebook. 

Dit is de Trompet boom ( Katalpa) bij ons achter in de tuin. Deze heeft nog nooit zo mooi gebloeid. Als we op het terras zitten ruik je gewoon de bloesem. Het ruikt heerlijk. 
Geniet van de zonnige zondag, Jacqueline
This is our Trompet Tree ( Katalpa) in the backyard. It never had so much blossom at this year. When we sit on the terras, it smells lovely. 
Enjoy the sunny Sunday, Jacqueline





5 opmerkingen:

  1. Helaas, ik heb geen facebook maar like je toch wel hoor! Tot 31 aug. en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals de andere twee voor mij: I like you:-) vanaf hier want wij zijn ook geen facebook(ers).
    Dat is dubbel genieten in de tuin. En van de koele schaduw en van de deur. Bofferd......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hierboven moest geur staan en niet deur. Zal wel het tijdstip en de leeftijd zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jacq ik heb je een mailtje gestuurd ivm het wedstrijdquiltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen